Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Jirina bednarova sluchove vnimani

Nalezeno:    48 produktů

Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let

Jak krtek Barbora uviděl svět, 1. díl Titul: Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let Autor: Jiřina Bednářová EAN: 9788025124406 ISBN: 978-80-251-2440-6 Nakladatel: Computer Press, a.s. Rok vydání: 200903 Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá Rozměry: 210 x 297 mm Počet stran: 64 Váha: 280 g Jazyk: CZE Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let - Jiřina Bednářová Publikace obsahuje 1) cvičení pro děti ve věku od 3 do 5 let, která napomohou rozvinout: rozlišování a pojmenování barev or...

Více informací
od 94 Kč
Koupit nejlevněji

Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 4 do 6 let

Jak krtek Barbora našel cestu domů Titul: Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 4 do 6 let Autor: Jiřina Bednářová EAN: 9788025124468 ISBN: 978-80-251-2446-8 Nakladatel: Computer Press, a.s. Rok vydání: 200904 Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá Rozměry: 215 x 298 mm Počet stran: 64 Váha: 270 g Jazyk: CZE Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová Publikace obsahuje 1) cvičení pro děti ve věku od 4 do 6 let, která napomohou rozvinout: rozlišování a pojmenování barev orien...

Více informací
od 94 Kč
Koupit nejlevněji

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišen

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišen

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišen

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišen

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišen

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišen

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.

Rozvoj zrakového vnímání - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.

Mezi námi předškoláky 1 - Jiřina Bednářová

Pro děti od 4 do 6 letPublikace obsahuje pracovní listy vytvářející ucelený systém předškolní průpravy pro děti ve věku 4 až 6 let Pomocí listů se rozvine kreslení, koordinace ruky a oka, rozumové schopnosti a řeč, sluchové a zrakové vnímání, předčíselné a matematické představy, orientace v prostoru a čase. Publikace také obsahuje metodický návod pro dospělé.

Mezi námi předškoláky 3. díl - Jiřina Bednářová

Autor : Jiřina Bednářová, Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 5 až 7 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, čeči sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé. Publikace obsahuje: - 1) pracovní listy vytvářející ucel...

Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová

Publikace Mezi námi pastelkami obsahuje:grafomotorická cvičení pro děti ve věku od 3 do 5 let, pomocí kterých se rozvine jemná motorika a psychické funkce potřebné při kreslení a psaní a grafomotorické dovednosti a kresba dítěte, souhra ruky a oka, vnímání prostoru v souvislosti se směrem vedení čárymetodický návod pro dospělé, který upozorňuje na možná úskalí při nácviku jednotlivých prvků a pomáhá překonávat obtíže

Mezi námi pastelkami - Jiřina Bednářová

Publikace Mezi námi pastelkami obsahuje: 1) grafomotorická cvičení pro děti ve věku od 3 do 5 let, pomocí kterých se rozvine: - jemná motorika a psychické funkce potřebné při kreslení a psaní - grafomotorické dovednosti a kresba dítěte - souhra ruky a oka, vnímání prostoru v souvislosti se směrem vedení čáry 2) metodický návod pro dospělé, který: - upozorňuje na možná úskalí při nácviku jednotlivých prvků - pomáhá překonávat obtíže Proč se zabývat grafomotorikou, která se snad týká zejména psan...

Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 4 do 6 let (2. díl) - Jiřina Bednářová

Autor : Jiřina Bednářová, Publikace obsahuje 1) cvičení pro děti ve věku od 4 do 6 let, která napomohou rozvinout: rozlišování a pojmenování barev orientaci v ploše – odlišení figury a pozadí schopnost rozlišit detaily vedení očních pohybů zleva doprava zapamatování si zrakově vnímaných objektů 2) metodický návod pro dospělé, který: doporučuje zásady pro práci s dítětem pomáhá překonávat obtíže.Druh sortimentu : Kniha, Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 4 do 6 let (2. díl), Jazyk :...

Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let (1. díl) - Jiřina Bednářová

Autor : Jiřina Bednářová, Publikace obsahuje 1) cvičení pro děti ve věku od 3 do 5 let, která napomohou rozvinout: - rozlišování a pojmenování barev - orientaci v ploše – odlišení figury a pozadí - schopnost rozlišit detaily - vedení očních pohybů zleva doprava - zapamatování si zrakově vnímaných objektů 2) metodický návod pro dospělé, který: - doporučuje zásady pro práci s dítětem - pomáhá překonávat obtíže Zaujala vás titulní ilustrace nebo snad poněkud neobvyklé jméno krtka v názvu knihy? Pr...

Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji zrakového vnímání a prevenci potíží ve čtení a psaní plynoucích z nedostatečné zrakové percepce. Knížka se věnuje rozlišení a pojmenování barev, odlišení tvarů prvků. V knize jsou zahrnuta cvičení z oblasti zrakové diferenciace, zrakové analýzy a syntézy, zrakové paměti, rozlišení figury a pozadí, rovněž také cvičení k rozvoji očních pohybů.

Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 3 do 5 let (1. díl) - Jiřina Bednářová

Publikace obsahuje:cvičení pro děti ve věku od 3 do 5 let, která napomohou rozvinout rozlišování a pojmenování barev, orientaci v ploše, odlišení figury a pozadí, schopnost rozlišit detaily, vedení očních pohybů zleva doprava, zapamatování si zrakově vnímaných objektůmetodický návod pro dospělé, který doporučuje zásady pro práci s dítětem, pomáhá překonávat obtížeZaujala vás titulní ilustrace nebo snad poněkud neobvyklé jméno krtk...

Rozvoj zrakového vnímání pro děti od 4 do 6 let (2. díl) - Jiřina Bednářová

Publikace obsahuje 1) cvičení pro děti ve věku od 4 do 6 let, která napomohou rozvinout: - rozlišování a pojmenování barev - orientaci v ploše – odlišení figury a pozadí - schopnost rozlišit detaily - vedení očních pohybů zleva doprava - zapamatování si zrakově vnímaných objektů 2) metodický návod pro dospělé, který: - doporučuje zásady pro práci s dítětem - pomáhá překonávat obtíže Počítač oznámil příchod nové zprávy, právě když u nás byl náš pětiletý vnuk Ondra. Mohla jsem tak sledovat komuni...

Mezi námi předškoláky 2. díl - Jiřina Bednářová

Autor : Jiřina Bednářová, Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 4 až 6 let dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, řeči, sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.Druh sortimentu : Kniha, Mezi námi předškoláky 2. díl, Ja...

Mezi námi předškoláky - Jiřina Bednářová, Richard Šmarda

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 5 až 7 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, čeči sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.

Jak se pastelky učily kreslit - Jiřina Bednářová

Publikace Jak se pastelky učily kreslit obsahuje grafomotorická cvičení pro děti ve věku od 2,5 do 4 let, pomocí kterých se rozvine jemná motorika a psychické funkce potřebné při kreslení a psaní, grafomotorické dovednosti a kresba dítěte, souhra ruky a oka, vnímání prostoru v souvislosti se směrem vedení čáry a metodický návod pro dospělé, který upozorňuje na možná úskalí při nácviku jednotlivých prvků, pomáhá překonávat obtíže.

Počítání soba Boba 2. díl - Jiřina Bednářová

Autor : Jiřina Bednářová, Publikace Počítání soba Boba - 2. díl obsahuje: 1) náměty pro rozvoj matematických schopností pro děti ve věku od 4 do 6 let, pomocí kterých se rozvíjí: - používání výrazů, jež vedou k porovnávání, srovnávání, vytvoření matematických představ a pojmů - myšlení, logické uvažování - prostorové vnímání 2) metodiku rozvoje matematických schopností pro rodiče a učitele, která - upozorňuje na úskalí při nácviku předčíselných a?později číselných představ - shrnuje zásady, jež...

Na návštěvě u malíře - Jiřina Bednářová

Publikace Na návštěvě u malíře obsahuje: grafomotorická cvičení pro děti ve věku od 5 do 7 let, pomocí kterých se rozvine:jemná motorika a psychické funkce potřebné při kreslení a psaní - grafomotorické dovednosti a kresba dítětesouhra ruky a oka, vnímání prostoru v souvislosti se směrem vedení čáry metodický návod pro dospělé, který:upozorňuje na možná úskalí při nácviku jednotlivých prvků

Počítání soba Boba 3 - Jiřina Bednářová

Publikace Počítání soba Boba 3 obsahuje:náměty pro rozvoj matematických schopností pro děti ve věku od 5 do 7 let, pomocí kterých se rozvíjí:používání výrazů, jež vedou k porovnávání, srovnávání, vytvoření matematických představ a pojmůmyšlení, logické uvažováníprostorové vnímánímetodiku rozvoje matematických schopností pro rodiče a učitele, která upozorňujena úskalí při nác...

Mezi námi předškoláky 4-6 let - Jiřina Bednářová

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 4 až 6 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, čeči sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.

Mezi námi předškoláky 3 - 5 let - Jiřina Bednářová

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 3 až 5 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, řeči, sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.

Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová

Publikace je určena především učitelkám MŠ a rodičům. Přináší návod, jaké oblasti vývoje u dítěte sledovat, co by dítě ve kterém věku mělo umět. Publikace je zaměřena na sledování a rozvoj následujících oblastí: motoriky, grafomotoriky, zrakového a sluchového vnímání, vnímání prostoru a času, základních matematických představ, myšlení a řeči, sociálních dovedností, sebeobsluhy a hry.

Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová

Autor : Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová, Diagnostika dítěte předškolního věku Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku je zaměřena na sledování a rozvoj následujících oblastí: • motoriky, grafomotoriky • zrakového vnímání • sluchového vnímání • vnímání prostoru • vnímání času • základních matematických představ • myšlení a řeči • sociálních dovedností • sebeobsluhy (samostatnosti) • hry Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku se orientuje na populaci předškolních dětí. Čtenáři...

Na návštěvě u malíře (3. díl) - Jiřina Bednářová

Autor : Jiřina Bednářová, Publikace Na návštěvě u malíře obsahuje: 1) grafomotorická cvičení pro děti ve věku od 5 do7 let, pomocí kterých se rozvine: - jemná motorika a psychické funkce potřebné při kreslení a psaní - grafomotorické dovednosti a kresba dítěte - souhra ruky a oka, vnímání prostoru v souvislosti se směrem vedení čáry 2) metodický návod pro dospělé, který: - upozorňuje na možná úskalí při nácviku jednotlivých prvků - pomáhá překonávat obtíže V nové publikaci Jiřiny Bednářové, kte...

Diagnostika dítěte předškolního věku - Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová

Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku je zaměřena na sledování a rozvoj následujících oblastí: motoriky, grafomotoriky, zrakového vnímání, sluchového vnímání, vnímání prostoru, vnímání času, základních matematických představ, myšlení a řeči, sociálních dovedností, sebeobsluhy (samostatnosti), hry. Publikace Diagnostika dítěte předškolního věku se orientuje na populaci předškolních dětí. Čtenáři jistě budou rodiče – jsou prvními učiteli s nezastupitelnou úlohou pro pozděj...

Na návštěvě u malíře (3. díl) - Jiřina Bednářová

Autor : Jiřina Bednářová, Publikace Na návštěvě u malíře obsahuje: 1) grafomotorická cvičení pro děti ve věku od 5 do7 let, pomocí kterých se rozvine: - jemná motorika a psychické funkce potřebné při kreslení a psaní - grafomotorické dovednosti a kresba dítěte - souhra ruky a oka, vnímání prostoru v souvislosti se směrem vedení čáry 2) metodický návod pro dospělé, který: - upozorňuje na možná úskalí při nácviku jednotlivých prvků - pomáhá překonávat obtíže V nové publikaci Jiřiny Bednářové, kte...

Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7 - Jiřina Bednářová, Richard Šmarda

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 5 až 7 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, čeči sluchového vnímání, prostorové a

Mezi námi předškoláky pro děti od 5 do 7 - Jiřina Bednářová, Richard Šmarda

Publikace je určena dětem k prověření jejich znalostí, schopností a dovedností před nástupem do školy, nejvhodnější je pro věk 5 až 7 roků dítěte. Knížka se zaměřuje na oblast grafomotoriky, zrakového vnímání, čeči sluchového vnímání, prostorové a pravo-levé orientace, vnímání času a základních matematických představ. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a vysvětlení činnosti a jejího cíle pro dospělé.

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová

Pracovní sešit je určen dětem ve věku 4 až 6 roků k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 5 do 7 let - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů,

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 5 do 7 let - Jiřina Bednářová

Autor : Jiřina Bednářová, Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a dále instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti. Druh sortimentu : Kniha, Orientace v prostoru a v čase pro děti od 5 do 7 let, Jazyk : Čeština, Poč...

Orientace v prostoru a v čase pro děti od 4 do 6 let - Jiřina Bednářová

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. V publikaci budou zahrnuta z poloviny cvičení zaměřená na přiřazování činností obvyklých pro určité časové úseky. Tato cvičení budou napomáhat dítěti uvědomovat si plynutí času, pojmenovávat časové úseky. Druhá polovina úkolů bud...