Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Inovacni podnikani

Nalezeno:    14 produktů

Akademické poznávání, vykazování a podnikání.

Současná reforma vědní politiky si za svůj hlavní cíl klade „vytvořit inovační prostředí tak, aby platilo: Věda dělá z peněz znalosti, inovace dělají ze znalostí peníze“. Co tato ekonomizace znalostí znamená pro každodenní akademickou praxi v přírodovědných a sociálněvědních oborech? Koho a jaké typy vědění upřednostňuje, koho využívá a koho vylučuje ze hry? Autorský tým nabízí v této knize sociologickou reflexi proměn výzkumné práce a kariérních drah badatelů a badatelek v souvislosti s dnes z...

Akademické poznávání, vykazování a podnikání. - Etnografie m...

Současná reforma vědní politiky si za svůj hlavní cíl klade „vytvořit inovační prostředí tak, aby platilo: Věda dělá z peněz znalosti, inovace dělají ze znalostí peníze“. Co tato ekonomizace znalostí znamená pro každodenní akademickou praxi v přírodovědných a sociálněvědních oborech? Koho a jaké typy vědění upřednostňuje, koho využívá a koho vylučuje ze hry? Autorský tým nabízí v této knize sociologickou reflexi proměn výzkumné práce a kariérních drah badatelů a badatelek v souvislosti s dnes z...

Inovace v malém a středním podnikání - Miroslav Žižka, Petra...

V publikaci naleznete: - vše o inovačním procesu a možnostech podpory malých a středních podniků - charakteristiku inovačního podnikání - jak dosáhnout a udržet konkurenční výhodu - informace o odvětvových seskupeních a klastrových iniciativách - případové studie a profily českých inovačních firem Publikace je věnována problematice inovací v malém a středním podnikání v České republice v posledních letech. Autoři se zabývají širokým okruhem otázek a problémů spojených zejména s vymezením malých...

Inovace v malém a středním podnikání - Ivan Jáč

V publikaci naleznete:- vše o inovačním procesu a možnostech podpory malých a středních podniků- charakteristiku inovačního podnikání- jak dosáhnout a udržet konkurenční výhodu- informace o odvětvových seskupeních a klastrových iniciativách- případové studie a profily českých inovačních firemPublikace je věnována problematice inovací v malém a středním podnikání v České republice v posledních letech. Autoři se zabývají širokým okruhem otázek a problé...

Management inovací (978-80-726-1423-3)

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber a kol., 288 stran Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovac...

Moderní přístupy k řízení výroby - Keřkovský Miroslav, Valsa Ondřej

Třetí doplněné vydání nejprodávanější publikace ediční řady C. H. Beck pro praxi přináší v oblasti přístupu k řízení výroby řadu nových postřehů. Kniha si v průběhu let získala oblibu nejen u manažerů, kteří jsou v praxi nuceni rychle reagovat na měnící se podmínky podnikání, ale slouží i jako učebnice v MBA a MSc programech B.I.B.S. - vysoké školy a také na dalších školách v České republice i na Slovensku. Za čtyři roky, které uplynuly od předchozího vydání, došlo k řadě změn. Především tlak n...

Moderní přístupy k řízení výroby - Ondřej Valsa, Miloslav Keřkovský

Autor : Ondřej Valsa, Miloslav Keřkovský, Třetí doplněné vydání nejprodávanější publikace ediční řady C. H. Beck pro praxi přináší v oblasti přístupu k řízení výroby řadu nových postřehů. Kniha si v průběhu let získala oblibu nejen u manažerů, kteří jsou v praxi nuceni rychle reagovat na měnící se podmínky podnikání, ale slouží i jako učebnice v MBA a MSc programech B.I.B.S. - vysoké školy a také na dalších školách v České republice i na Slovensku. Za čtyři roky, které uplynuly od předchozíh...

Management inovací - Jaromír Veber

Autor : Jaromír Veber, Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i c...

Moderní přístupy k řízení výroby, 3. doplněné vydání - Milos...

Třetí doplněné vydání nejprodávanější publikace ediční řady C. H. Beck pro praxi přináší v oblasti přístupu k řízení výroby řadu nových postřehů. Kniha si v průběhu let získala oblibu nejen u manažerů, kteří jsou v praxi nuceni rychle reagovat na měnící se podmínky podnikání, ale slouží i jako učebnice v MBA a MSc programech B.I.B.S. - vysoké školy a také na dalších školách v České republice i na Slovensku. Za čtyři roky, které uplynuly od předchozího vydání, došlo k řadě změn. Především tlak n...

Základy evropské konkurenceschopnosti - Klvačová Eva

Lze posílit konkurenceschopnost země bez ohrožení sociálního smíru či devastace životního prostředí? Je cíl konkurenceschopnosti na úrovni národních ekonomik smysluplný, nebo nesmyslný? O jaké předpoklady se doktrína konkurenceschopnosti na nadnárodní úrovni opírá? Jsou tyto předpoklady reálné, nebo falešné? Povede velký dostih konkurenceschopnosti národních ekonomik k nebývalé světové prosperitě? Jestliže je konkurence na podnikové úrovni všeobecně uznávaný a nenahraditelný faktor fungování tr...

Podniková strategie - Ladislav Tyll

Autor : Ladislav Tyll, Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrád...

Podniková strategie - Ladislav Tyll

Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je pr...

Management inovací - Jaromír Veber, kol.

Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozorn...

Management inovací

Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozorn...