Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Inovacni podnikani

Nalezeno:    20 produktů

Akademické poznávání, vykazování a podnikání. - Etnografie m...

Současná reforma vědní politiky si za svůj hlavní cíl klade „vytvořit inovační prostředí tak, aby platilo: Věda dělá z peněz znalosti, inovace dělají ze znalostí peníze“. Co tato ekonomizace znalostí znamená pro každodenní akademickou praxi v přírodovědných a sociálněvědních oborech? Koho a jaké typy vědění upřednostňuje, koho využívá a koho vylučuje ze hry? Autorský tým nabízí v této knize sociologickou reflexi proměn výzkumné práce a kariérních drah badatelů a badatelek v souvislosti s dnes z...

Akademické poznávání, vykazování a podnikání - Tereza Stöckelová

Současná reforma vědní politiky si za svůj hlavní cíl klade „vytvořit inovační prostředí tak, aby platilo: Věda dělá z peněz znalosti, inovace dělají ze znalostí peníze“. Co tato ekonomizace znalostí znamená pro každodenní akademickou praxi v přírodovědných a sociálněvědních oborech? Koho a jaké typy vědění upřednostňuje, koho využívá a koho vylučuje ze hry? Autorský tým nabízí v této knize sociologickou reflexi proměn výzkumné práce a kariérních drah badatelů a badatelek v souvislosti s dnes ...

Inovace v malém a středním podnikání - Jáč a kolektiv Ivan

V publikaci naleznete: vše o inovačním procesu a možnostech podpory malých a středních podniků charakteristiku inovačního podnikání jak dosáhnout a udržet konkurenční výhodu informace o odvětvových seskupeních a klastrových iniciativách případové studie a profily českých inovačních firem Publikace je věnována problematice inovací v malém a středním podnikání v České republice v posledních letech. Autoři se zabývají širokým okruhem otázek a problémů spojených zejména s vymezením malých a s...

Inovace v malém a středním podnikání - Miroslav Žižka, Petra...

V publikaci naleznete: - vše o inovačním procesu a možnostech podpory malých a středních podniků - charakteristiku inovačního podnikání - jak dosáhnout a udržet konkurenční výhodu - informace o odvětvových seskupeních a klastrových iniciativách - případové studie a profily českých inovačních firem Publikace je věnována problematice inovací v malém a středním podnikání v České republice v posledních letech. Autoři se zabývají širokým okruhem otázek a problémů spojených zejména s vymezením malých...

Inovace v malém a středním podnikání - Ivan Jáč

V publikaci naleznete:- vše o inovačním procesu a možnostech podpory malých a středních podniků- charakteristiku inovačního podnikání- jak dosáhnout a udržet konkurenční výhodu- informace o odvětvových seskupeních a klastrových iniciativách- případové studie a profily českých inovačních firemPublikace je věnována problematice inovací v malém a středním podnikání v České republice v posledních letech. Autoři se zabývají širokým okruhem otázek a problé...

Management inovací (978-80-726-1423-3)

Elektronická kniha - autor Jaromír Veber a kol., 288 stran Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovac...

Moderní přístupy k řízení výroby - Keřkovský Miroslav, Valsa Ondřej

Třetí doplněné vydání nejprodávanější publikace ediční řady C. H. Beck pro praxi přináší v oblasti přístupu k řízení výroby řadu nových postřehů. Kniha si v průběhu let získala oblibu nejen u manažerů, kteří jsou v praxi nuceni rychle reagovat na měnící se podmínky podnikání, ale slouží i jako učebnice v MBA a MSc programech B.I.B.S. - vysoké školy a také na dalších školách v České republice i na Slovensku. Za čtyři roky, které uplynuly od předchozího vydání, došlo k řadě změn. Především tlak n...

Moderní přístupy k řízení výroby, 3. doplněné vydání - Milos...

Třetí doplněné vydání nejprodávanější publikace ediční řady C. H. Beck pro praxi přináší v oblasti přístupu k řízení výroby řadu nových postřehů. Kniha si v průběhu let získala oblibu nejen u manažerů, kteří jsou v praxi nuceni rychle reagovat na měnící se podmínky podnikání, ale slouží i jako učebnice v MBA a MSc programech B.I.B.S. - vysoké školy a také na dalších školách v České republice i na Slovensku. Za čtyři roky, které uplynuly od předchozího vydání, došlo k řadě změn. Především tlak n...

Management inovací - Jaromír Veber

Autor : Jaromír Veber, Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i c...

Moderní přístupy k řízení výroby - Ondřej Valsa, Miloslav Keřkovský

Autor : Ondřej Valsa, Miloslav Keřkovský, Třetí doplněné vydání nejprodávanější publikace ediční řady C. H. Beck pro praxi přináší v oblasti přístupu k řízení výroby řadu nových postřehů. Kniha si v průběhu let získala oblibu nejen u manažerů, kteří jsou v praxi nuceni rychle reagovat na měnící se podmínky podnikání, ale slouží i jako učebnice v MBA a MSc programech B.I.B.S. - vysoké školy a také na dalších školách v České republice i na Slovensku. Za čtyři roky, které uplynuly od předchozíh...

Moderní přístupy k řízení výroby - Miloslav Keřkovský, Ondřej Valsa

Třetí doplněné vydání nejprodávanější publikace ediční řady C. H. Beck pro praxi přináší v oblasti přístupu k řízení výroby řadu nových postřehů. Kniha si v průběhu let získala oblibu nejen u manažerů, kteří jsou v praxi nuceni rychle reagovat na měnící se podmínky podnikání, ale slouží i jako učebnice v MBA a MSc programech B.I.B.S. - vysoké školy a také na dalších školách v České republice i na Slovensku. Za čtyři roky, které uplynuly od předchozího vydání, došlo k řadě změn. Především tlak n...

Základy evropské konkurenceschopnosti - Klvačová Eva

Lze posílit konkurenceschopnost země bez ohrožení sociálního smíru či devastace životního prostředí? Je cíl konkurenceschopnosti na úrovni národních ekonomik smysluplný, nebo nesmyslný? O jaké předpoklady se doktrína konkurenceschopnosti na nadnárodní úrovni opírá? Jsou tyto předpoklady reálné, nebo falešné? Povede velký dostih konkurenceschopnosti národních ekonomik k nebývalé světové prosperitě? Jestliže je konkurence na podnikové úrovni všeobecně uznávaný a nenahraditelný faktor fungování tr...

Podniková strategie - Ladislav Tyll

Autor : Ladislav Tyll, Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrád...

Podniková strategie - Ladislav Tyll

Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je pr...

Podniková strategie - Ladislav Tyll

Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je pr...

Génius v nás - Tina Seelig

Nápadité. Inovační. Geniální. Těmito slovy označují vizionáři to, co všichni respektují a obdivují. A tato slova nyní mohou charakterizovat i vás. Navzdory všem předsudkům, kreativita není dar, se kterým se člověk musí narodit. Je to dovednost. Dovednost, kterou se můžeme naučit.Autorka několika mezinárodních bestsellerů a cenami oceňovaná profesorka kreativního myšlení na Stanfordské Univerzitě, Tina Seelig měla možnost pracovat s některými z nejlepších a nejbystřejších lidí na ...

Management inovací - Veber Jaromír a kolektiv

Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozorn...

Management inovací - Jaromír Veber, kol.

Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozorn...

Mluvte jako profesionál - Mike Bechtle

První kompletní poradce pro správnou komunikaci. Vše, co potřebujete vědět, abyste na veřejnosti působili dobrým dojmem. Rádi se prezentujete na veřejnosti? Nebo se cítíte nepříjemně - dokonce máte strach - když máte mluvit před skupinou lidí? Máte problémy se správným vyjádřením svého sdělení? Naslouchají vám lidé, když mluvíte? Nebo spíše nejsou schopni soustředit se na vaše slova? Efektivní komunikace hraje velmi důležitou roli v podnikání a v každodenním životě. Pokud ...

Management inovací - Jaromír Veber a kolektív

Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonom...