Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Fotograficke filmy

Nalezeno:    115 produktů

Autoři Triády - Fotografické portréty - Přemysl Havlík

Soubor fotografických portrétů P. Havlíka vznikal v letech 2005-2008. Obsahuje snímky básníků a spisovatelů Vladimíra Binara, Petra Fidelia, Gertrudy Goepfertové, Zbyňka Hejdy, Pavla Kolmačky, Ivana Matouška, Eriky Olahové, Elišky Vlasákové, Jaromíra Zelenky, historika Jana Tesaře a filosofa a esejisty Zdeňka Vašíčka. Záměr vytvořit souvislou sérii portrétů nebyl podřízen žádným dalším kritériím, která by práci omezovala a musela být dodržena. A jakkoli ani okruh portrétovaných autorů nebyl na ...

ILFORD ILFOTOL WTG smáčedlo pro filmy 1 l

Charakteristika ILFORD ILFOTOL je beziontové smáčedlo používané jako konečný oplach před samotným sušením černobílých filmů (lze použít i pro papíry). Vhodný jak pro ruční tak i pro strojní zpracování s podporou rychlého a rovnoměrného sušení. Zároveň zabraňuje ulpívání nečistot na povrchu filmu. Lze jej použít také k čištění skleněných a plastových optických členů (objektiv, lupa, filtr atd), kde je přímo žádoucí využít antistatických účinků. Doporučuje se ředit 1:200 (5ml smáčedla na 1litr vo...

FOMADON R09 negativní vývojka 250 ml

Kapalný koncentrát negativní jemnozrnné, normálně pracující p-amino-fenolové vývojky. Je určena pro zpracování všech druhů černobílých negativních filmů v miskách i ve vývojnicích. Velmi dobře využívá citlivosti fotografické vrstvy. Při vyšším poměru naředění koncentrátu 1+100 pracuje vývojka s mírným vyrovnávacím účinkem. Ředění 1 + 20 Pro použití v miskách, jako rychle pracující vývojka pro formátové filmy a desky 1 + 40 až 100 Pro použití v tanku a ve vývojnici pro perforované a svitkové fil...

ADOX ADOFIX rychloustalovač 100 ml

Charakteristika Optimální délka ustálení jsou 4 minuty (pro filmy) / 1-5 minut (pro papíry) při teplotě roztoku (20°C) a poměru ředění 1+9 (1:10). Kapacita 1000ml koncentrátu odpovídá 90 filmům nebo 450 listů fotopapírů (rozměr 20x25 cm). Pracovní roztok je vhodné pro dosažení delší životnosti namíchat s destilovanou, případně převařenou vodou. Vyčerpanost roztoku lze zjistit pomocí referenčních papírků. Stránky výrobce (ENG) Produkty ADOX (chemie, fotografické papíry apod.) jsou dostupné pouze...

ADOX ADOFIX Plus rychloustalovač 500 ml

Charakteristika Optimální délka ustálení jsou 4 minuty (pro filmy) / 1-5 minut (pro papíry) při teplotě roztoku (20°C) a poměru ředění 1+9 (1:10). Kapacita 1000ml koncentrátu odpovídá 90 filmům nebo 450 listů fotopapírů (rozměr 20x25 cm). Pracovní roztok je vhodné pro dosažení delší životnosti namíchat s destilovanou, případně převařenou vodou. Vyčerpanost roztoku lze zjistit pomocí referenčních papírků. Stránky výrobce (ENG) Produkty ADOX (chemie, fotografické papíry apod.) jsou dostupné pouze...

Reiko Imoto. Vidiny z druhé strany - Imoto Reiko

Fotografická publikace Reiko Imoto, která se narodila a vyrůstala v Japonsku ve městě Kóbe. Kniha obsahuje dvě fotografické série, poznamenané vlivem surrealismu, "Vidiny z druhé strany" a "Deník cestovatele časem", které vystavovala v řadě zemí. Reiko má jedinečnou představivost, a tak její dílo působí tajemně a fantaskně, jakkoli tematicky vychází z každodenního života. Inspirována je svým vlastním vnitřním světem, podvědomím, sny, vzpomínkami na dětství, psychologií, surr...

Reiko Imoto. Vidiny z druhé strany

Fotografická publikace Reiko Imoto, která se narodila a vyrůstala v Japonsku ve městě Kóbe. Kniha obsahuje dvě fotografické série, poznamenané vlivem surrealismu, "Vidiny z druhé strany" a "Deník cestovatele časem", které vystavovala v řadě zemí. Reiko má jedinečnou představivost, a tak její dílo působí tajemně a fantaskně, jakkoli tematicky vychází z každodenního života. Inspirována je svým vlastním vnitřním světem, podvědomím, sny, vzpomínkami na dětství, psychologií, surrealistickou malbo...

Reiko Imoto. Vidiny z druhé strany - Reiko Imoto

Fotografická publikace Reiko Imoto, která se narodila a vyrůstala v Japonsku ve městě Kóbe. Kniha obsahuje dvě fotografické série, poznamenané vlivem surrealismu, "Vidiny z druhé strany" a "Deník cestovatele časem", které vystavovala v řadě zemí. Reiko má jedinečnou představivost, a tak její dílo působí tajemně a fantaskně, jakkoli tematicky vychází z každodenního života. Inspirována je svým vlastním vnitřním světem, podvědomím, sny, vzpomínkami na dětství, psychologií, surrealistickou malbou a...

FOMAPAN 100 20,3x25,4 cm (8x10")/50 ks

Charakteristika filmového materiálu Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může být citlivý i vůči UV a IR záření. Proto je vhodné mít na objektivu nasazený UV filtr, který potlačuje účinek záření na filmový materiál. Proto aby bylo dosaženo citlivosti vůči celému spektru viditelného světla jsou filmy sensibilizovány, což již zaručí správný převod ba...

FOMAPAN 100/120

Charakteristika filmového materiálu Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může být citlivý i vůči UV a IR záření. Proto je vhodné mít na objektivu nasazený UV filtr, který potlačuje účinek záření na filmový materiál. Proto aby bylo dosaženo citlivosti vůči celému spektru viditelného světla jsou filmy sensibilizovány, což již zaručí správný převod ba...

FOMAPAN 100/120 Profesional

Charakteristika filmového materiálu Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může být citlivý i vůči UV a IR záření. Proto je vhodné mít na objektivu nasazený UV filtr, který potlačuje účinek záření na filmový materiál. Proto aby bylo dosaženo citlivosti vůči celému spektru viditelného světla jsou filmy sensibilizovány, což již zaručí správný převod ba...

FOMAPAN 100/135-24

Charakteristika filmového materiálu Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může být citlivý i vůči UV a IR záření. Proto je vhodné mít na objektivu nasazený UV filtr, který potlačuje účinek záření na filmový materiál. Proto aby bylo dosaženo citlivosti vůči celému spektru viditelného světla jsou filmy sensibilizovány, což již zaručí správný převod ba...

FOMAPAN 100/135-36

Charakteristika filmového materiálu Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může být citlivý i vůči UV a IR záření. Proto je vhodné mít na objektivu nasazený UV filtr, který potlačuje účinek záření na filmový materiál. Proto aby bylo dosaženo citlivosti vůči celému spektru viditelného světla jsou filmy sensibilizovány, což již zaručí správný převod ba...

FOMAPAN 100 13x18 cm/50 ks

Charakteristika filmového materiálu Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může být citlivý i vůči UV a IR záření. Proto je vhodné mít na objektivu nasazený UV filtr, který potlačuje účinek záření na filmový materiál. Proto aby bylo dosaženo citlivosti vůči celému spektru viditelného světla jsou filmy sensibilizovány, což již zaručí správný převod ba...

FOMAPAN 100 18x24 cm/50 ks

Charakteristika filmového materiálu Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může být citlivý i vůči UV a IR záření. Proto je vhodné mít na objektivu nasazený UV filtr, který potlačuje účinek záření na filmový materiál. Proto aby bylo dosaženo citlivosti vůči celému spektru viditelného světla jsou filmy sensibilizovány, což již zaručí správný převod ba...

FOMAPAN 100 9x12 cm/50 ks

Charakteristika filmového materiálu Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může být citlivý i vůči UV a IR záření. Proto je vhodné mít na objektivu nasazený UV filtr, který potlačuje účinek záření na filmový materiál. Proto aby bylo dosaženo citlivosti vůči celému spektru viditelného světla jsou filmy sensibilizovány, což již zaručí správný převod ba...

FOMAPAN 100/metráž 17 m

Charakteristika filmového materiálu Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může být citlivý i vůči UV a IR záření. Proto je vhodné mít na objektivu nasazený UV filtr, který potlačuje účinek záření na filmový materiál. Proto aby bylo dosaženo citlivosti vůči celému spektru viditelného světla jsou filmy sensibilizovány, což již zaručí správný převod ba...

FOMAPAN 100/metráž 30,5 m

Charakteristika filmového materiálu Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může být citlivý i vůči UV a IR záření. Proto je vhodné mít na objektivu nasazený UV filtr, který potlačuje účinek záření na filmový materiál. Proto aby bylo dosaženo citlivosti vůči celému spektru viditelného světla jsou filmy sensibilizovány, což již zaručí správný převod ba...

FOMAPAN 100/metráž 50 m

Charakteristika filmového materiálu Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může být citlivý i vůči UV a IR záření. Proto je vhodné mít na objektivu nasazený UV filtr, který potlačuje účinek záření na filmový materiál. Proto aby bylo dosaženo citlivosti vůči celému spektru viditelného světla jsou filmy sensibilizovány, což již zaručí správný převod ba...

FOMAPAN 200 10,2x12,7 cm (4x5")/50 ks

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 200/24°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV a podexpozicích max. o 2 EV bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Dodává se jako svitek 120, perforovaný film v kazetě 135-36, 135-24 a 135-12 s DX kódem, a v metrážích Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vl...

FOMAPAN 200 9x12 cm/50 ks

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 200/24°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV a podexpozicích max. o 2 EV bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Dodává se jako svitek 120, perforovaný film v kazetě 135-36, 135-24 a 135-12 s DX kódem, a v metrážích Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vl...

FOMAPAN 200/120

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 200/24°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV a podexpozicích max. o 2 EV bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Dodává se jako svitek 120, perforovaný film v kazetě 135-36, 135-24 a 135-12 s DX kódem, a v metrážích Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vl...

FOMAPAN 200/135-24

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 200/24°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV a podexpozicích max. o 2 EV bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Dodává se jako svitek 120, perforovaný film v kazetě 135-36, 135-24 a 135-12 s DX kódem, a v metrážích Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vl...

FOMAPAN 200/135-36

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 200/24°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV a podexpozicích max. o 2 EV bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Dodává se jako svitek 120, perforovaný film v kazetě 135-36, 135-24 a 135-12 s DX kódem, a v metrážích Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vl...

FOMAPAN 200/metráž 17 m

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 200/24°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV a podexpozicích max. o 2 EV bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Dodává se jako svitek 120, perforovaný film v kazetě 135-36, 135-24 a 135-12 s DX kódem, a v metrážích Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vl...

FOMAPAN 200/metráž 30,5 m

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 200/24°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV a podexpozicích max. o 2 EV bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Dodává se jako svitek 120, perforovaný film v kazetě 135-36, 135-24 a 135-12 s DX kódem, a v metrážích Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vl...

FOMAPAN 200/metráž 50 m

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 200/24°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV a podexpozicích max. o 2 EV bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Dodává se jako svitek 120, perforovaný film v kazetě 135-36, 135-24 a 135-12 s DX kódem, a v metrážích Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vl...

FOMAPAN 400/120

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 400/27°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV (ISO 200/24°) a podexpozicích max. o 2 EV (ISO 1600/33°) bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některý...

FOMAPAN 400/135-24

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 400/27°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV (ISO 200/24°) a podexpozicích max. o 2 EV (ISO 1600/33°) bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některý...

FOMAPAN 400/135-36

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 400/27°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV (ISO 200/24°) a podexpozicích max. o 2 EV (ISO 1600/33°) bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některý...

FOMAPAN 400/metráž 17 m

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 400/27°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV (ISO 200/24°) a podexpozicích max. o 2 EV (ISO 1600/33°) bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některý...

FOMAPAN 400/metráž 30,5 m

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 400/27°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV (ISO 200/24°) a podexpozicích max. o 2 EV (ISO 1600/33°) bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některý...

FOMAPAN 400/metráž 50 m

Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 400/27°, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při přeexpozicích min. o 1 EV (ISO 200/24°) a podexpozicích max. o 2 EV (ISO 1600/33°) bez úpravy vyvolávání, tj. bez prodloužení vyvolávací doby, popř. zvýšení teploty vývojky. Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některý...

FUJI Neopan ACROS 100/120

Tonální podání a jemné zrno tohoto filmu mi přijdou skutečně jedinečné a mohu jej doporučit jak pro portrétní, tak i krajinářské fotografie. Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 100, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při mírné podexpozici. Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může ...

FUJI Neopan ACROS 100/135-36

Tonální podání a jemné zrno tohoto filmu mi přijdou skutečně jedinečné a mohu jej doporučit jak pro portrétní, tak i krajinářské fotografie. Charakteristika filmového materiálu Jmenovitá citlivost filmu je ISO 100, avšak jeho široká expoziční pružnost poskytuje velmi dobré výsledky i při mírné podexpozici. Panchromatické filmy reagují na realitu obdobně jako lidský zrak, který vnímá světelné paprsky o vlnové délce přibližně od 380 nm do 740 nm (viditelné světlo), ale v některých případech může ...

ASUS VN247HA 24"W LCD LED 1920x1080 Full HD 80.000.000:1 5ms 250cd DVI 2xHDMI D-Sub Repro černý

LED monitor Asus VN247HA nabídne opravdu výborné obrazové parametry pro multimédia a širokou konektivitu. Díky LED podsvícení generuje neuvěřitelně vysoký dynamický kontrastní poměr 80 milionů ku jedné, což zdůrazňuje vynikající úroveň černé a bílé barvy a jemné vykreslení všech přechodů. S 1ms GTG odezvou Full HD obrazu je monitor správnou periferií hlavně pro hry a filmy. Displej Velikost panelu: Širokoúhlá obrazovka 23.6 "(59.9cm) 16: 9 Skutečné rozlišení: 1920x1080 Rozteč pi...

ASUS VN247HA 24"W LCD LED 1920x1080 Full HD 80.000.000:1 5ms 250cd DVI 2xHDMI D-Sub Repro černý

LED monitor Asus VN247HA nabídne opravdu výborné obrazové parametry pro multimédia a širokou konektivitu. Díky LED podsvícení generuje neuvěřitelně vysoký dynamický kontrastní poměr 80 milionů ku jedné, což zdůrazňuje vynikající úroveň černé a bílé barvy a jemné vykreslení všech přechodů. S 1ms GTG odezvou Full HD obrazu je monitor správnou periferií hlavně pro hry a filmy. Displej Velikost panelu: Širokoúhlá obrazovka 23.6 "(59.9cm) 16: 9 Skutečné rozlišení: 1920x1080 Rozteč pi...

ASUS VN247HA 24"W LCD LED 1920x1080 Full HD 80.000.000:1 5ms 250cd DVI 2xHDMI D-Sub Repro černý

LED monitor Asus VN247HA nabídne opravdu výborné obrazové parametry pro multimédia a širokou konektivitu. Díky LED podsvícení generuje neuvěřitelně vysoký dynamický kontrastní poměr 80 milionů ku jedné, což zdůrazňuje vynikající úroveň černé a bílé barvy a jemné vykreslení všech přechodů. S 1ms GTG odezvou Full HD obrazu je monitor správnou periferií hlavně pro hry a filmy. Displej Velikost panelu: Širokoúhlá obrazovka 23.6 "(59.9cm) 16: 9 Skutečné rozlišení: 1920x1080 Rozteč pi...

FOMAPAN R 100 16 mm/30,5 m 2x perforace

Charakteristika filmového materiálu Film se vyznačuje velmi dobrým rozlišením jemných odstínů šedi v oblastech vysokých světel i v oblastech stínů. V oblasti normálních expozic vykazuje lineární část senzitometrické charakteristiky strmost 1,1. Spektrální senzibilizace Fomapanu R je volena tak, aby při expozici za denního světla film věrně převáděl barevné tóny do šedé stupnice a zároveň aby při expozici za umělého světla byla plně využita citlivost filmu. Díky velmi účinné antihalační vrstvě, ...

FOMAPAN R 100 16 mm/30,5 m 1x perforace

Charakteristika filmového materiálu Film se vyznačuje velmi dobrým rozlišením jemných odstínů šedi v oblastech vysokých světel i v oblastech stínů. V oblasti normálních expozic vykazuje lineární část senzitometrické charakteristiky strmost 1,1. Spektrální senzibilizace Fomapanu R je volena tak, aby při expozici za denního světla film věrně převáděl barevné tóny do šedé stupnice a zároveň aby při expozici za umělého světla byla plně využita citlivost filmu. Díky velmi účinné antihalační vrstvě, ...