Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Elektricke violoncello

Nalezeno:    5 produktů

Stagg ECL 4/ 4 BK, elektrické violoncello, černé

Produkt Stagg ECL 4/ 4 BK, elektrické violoncello, černé zařazený v: Hudební nástroje | Tradiční hudební nástroje | Smyčcové nástroje, Objednací kód: NA-004726, velikost nástroje: 4/4

Stagg EDB-4/4 MBK

Elektrické violoncello STAGG ECL 4/4 BK3/4 elektrické violoncello. Tělo masivní javor, krk javor, hmatník palisandr, niklovaná mechanika typu diecast. Aktivní předzesilovač, kobylkový piezo snímač, dva potenciometry pro ovládání basů a hlasitosti, výstup 1/8" stereo mini jack pro sluchátka, vstup 1/8" stereo mini jack pro připojení CD nebo MP3 přehrávače, linkový výstup 1/4" mono jack. Ergonomicky tvarované kovové podpěry, potažené měkkým plastem, na spodní straně masivní kovo...

Yamaha SVC110

Elektrické violoncello YAMAHA SVC-110 Elektrické „silent“ violoncello SVC Vám nabídne velmi přirozený pocit z hraní a zároveň skvělý zvuk, kterému napomáhá rezonanční komora v jeho těle. Je to tak ideální nástroj pro profesionální nahrávání, vystupování i tiché cvičení. Při jeho výrobě byli konzultování přední hudebníci z celého světa, takže se můžete opravdu spolehnout, že se s tímto nástrojem neztratíte. Elektronika tohoto nástroje kromě snímače nabízí i předzesilova...

Koubková Jana: A tak si jdu...

Překvapivá novinka skvělé zpěvačky! Jana Koubková tu s přehledem odmítá brát na vědomí věk a možnou stylovou zaškatulkovanost. Na tomto CD se tak potkáte se spíše očekávatelnými scat pasážemi, ale také s virtuózně rozjetou latinou, vskutku poctivým blues nebo elektricky kytarově rockovými kousky, to vše pod suverénní značkou JK. Plným právem jsou na titulu abecedně uvedeni také její spoluhráči Jan Červenka (bicí), Roman Hampacher (elektrické a akustické kytary, zpěv), Ondřej Kabrna (Hammond ...

Psí hodinář - Daniel Fikejz

Pro různá divadla napsal víc jak 500 písniček a usoudil, že je čas napsat si další na své album. Práce na písních do alba Psí hodinář trvala asi tři roky, snažil se přiřadit různým stylům vnitřní logiku, pospojovat vše do smysluplného celku. „Jako obvykle jsem použil elektrické i akustické nástroje, živě zahrané i naprogramované. Na celém albu jsem se snažil o hravost. S chutí jsem se vrátil do dob, kdy měly písně mít ještě nějaký vývoj a překvapení,“ ,říká Daniel Fikejz. Texty konzultoval...