Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Elektricke auta pro deti

Nalezeno:    2511 produktů

Auta 2 - Puzzle 24

Podrobnější popis není bohužel k dispozici. Pro informace o produktu navštivte prosím některý z internetových obchodů, který má produkt v nabídce.

od 59 Kč
Koupit nejlevněji

TREFL 30 dílků - Auta (Cars)

Oboustranné dětské puzzle 30 dílků s druhou stranou k vymalování - TREFL - Auta MAXI s velikostí dílků 9 cm

od 77 Kč

TREFL 3D 72 dílků - Auta 2 (Cars 2) 3D

Dětské 3D Puzzle 72 dílků - TREFL - Auta 2 (Cars 2) 3D

od 85 Kč
Koupit nejlevněji

Skútr na baterie ELEKTRICKÉ vozítko pro děti

Dětský skútr na baterie - vozítkoNosnost 20kg- Jezdí rychlostí 3,5km /hod.- Nabíjí se 5-10hodin a jezdí 1,5hodiny. - Baterie vydrží cca 300 nabití, životnost baterie min. 6měsíců.- Jezdí vpřed i dozadu, odbočuje vpravo i vlevo. - Svítí, bliká, troubí, hraje.Rozměry 90x50x64cm.Krásný skútr pro holky, zrdcátka jsou bezpečná (žádné sklo a střepy).Hračka je vhodná pro děti od 3 - 5 let.Cena je uvedena za 1 kus hračky.-as-

Motorka na baterie ELEKTRICKÉ vozítko pro děti

Dětská motorka na baterie - vozítkoRozměry: Výška: 67 cm Šířka: 45 cm Délka: 110 cmHmotnost: 8,6 kgBaterie: 6V 4,5AhOmezení nosnosti: 20 kgRychlost: cca 3 km/hMotor: DC 6VNabíjení: 8 - 12 hodin nabíjení umožní provoz v trvání cca 1 hodiny. Nabíjení nesmí trvat déle než 15 hodin.Živnost baterie: přibližně 300 nabití, životnost baterie min. 6měsíců.- Jezdí vpřed i dozadu, odbočuje vpravo i vlevo. Zdroj napájení pro nabíjení: Vstup: AC 220V 50Hz Výstup: DC 6V 800mAHračka je vhodná pro děti od 3 - ...

Elektrické vozítko Toyz Gismo blue

Elektrické vozítko Toyz Gismo red

Elektrické vozítko Toyz Gismo black

Elektrické autíčko Bayo GARI red

Elektrické autíčko Bayo GARI. Auto skvěle jezdí a má 2 motory s náhonem kol. Sedadlo je vybaveno bezpečnostním pásem, dveře auta lze otevřít. Baterie se jednoduše nabíjí nabíječkou. S autíčkem si užijete spoustu legrace a zábavy. Baterie do dálkového ovladače nejsou součástí balení.Charakteristika:- určené pro děti 3-8 let, do hmotnosti 30 kg- 2 silné motory- dálkové ovládání pro rodiče (jízda vpřed, vzad, vlevo, vpravo) - dosah cca 10m- dálkové ovládání na AA baterie- pedál u řidiče ovládající...

Elektrické autíčko Bayo GARI white

Bayo GARI Elektrické autíčko, WHITE

Elektrické autíčko Bayo GARI. Auto skvěle jezdí a má 2 motory s náhonem kol. Sedadlo je vybaveno bezpečnostním pásem, dveře auta lze otevřít. Baterie se jednoduše nabíjí nabíječkou. S autíčkem si užijete spoustu legrace a zábavy. Baterie do dálkového ovladače nejsou součástí balení.Charakteristika:- určené pro děti 3-8 let, do hmotnosti 30 kg- 2 silné motory- dálkové ovládání pro rodiče (jízda vpřed, vzad, vlevo, vpravo) - dosah cca 10 m- dálkové ovládání na AA baterie- pedál u řidiče ovládajíc...

Bayo GARI Elektrické autíčko, RED

Elektrické vozítko Toyz Gismo blue, Modrá

Dětské elektrické vozítko Toyz Gismo. Charakteristika:- určené pro děti od 3 let, do hmotnosti 25 kg- silný motor- možnost jízdy vpřed/vzad- pohodlné sedadlo- melodie - zvuky- jezdí na nabíjecí akumulátor- kvalitní kolaRozměry:- čas dobíjení baterie: cca 10 hod- typ baterie: 6V - 4Ah - motor: 6V 15W- rychlost auta 2,5 - 4km/h- doba provozu 1hod- délka cca 73 cm- šířka cca 47 cm- výška cca 48 cm- sedadlo: dxšxv cca 17x27x14 cm- váha 6.8 kgRozměr balení:- cca 56x44x39 cm....

Elektrické vozítko Toyz Gismo blue, Červená

TOYZ Elektrické vozítko Toyz Gismo blue

Dětské elektrické vozítko toyz gismo. charakteristika:- určené pro děti od 3 let, do hmotnosti 25 kg- silný motor- možnost jízdy vpřed/vzad- pohodlné sedadlo- melodie - zvuky- jezdí na nabíjecí akumulátor- kvalitní kolarozměry:- čas dobíjení baterie: cca 10 hod- typ baterie: 6v - 4ah - motor: 6v 15w- rychlost auta 2,5 - 4km/h- doba provozu 1hod- délka cca 73 cm- šířka cca 47 cm- výška cca 48 cm- sedadlo: dxšxv cca 17x27x14 cm- váha 6.8 kgrozměr balení:- cca 56x44x39 cm...

TOYZ Elektrické vozítko Toyz Gismo red

Baby Mix Dětské elektrické autíčko KING, ČERVENÁ

Autíčko Baby Mix KING pro Vaše děti. Charakteristika:- jezdí na nabíjecí akumulátor- silný motor- dálkové ovládání- široká sedačka vč. koženkového měkčeného polstrování- podsvícený ručičkový voltmetr- melodie a světla- zdířka pro MP3- klíčky v zapalování, kterým se auto startuje- otvírací dveře auta- kufr na drobnosti- kvalitní kola skrytyRozměry:- čas dobíjení baterie: 8-12hod- typ baterie: 6V - 10Ah- doba provozu 1-2hod- max. nosnost 30 kg- rychlost 3,5-8 km/hod- délka cca 125 cm- šířka cca 6...

Baby Mix Dětské elektrické autíčko KING, BÉŽOVÁ

Dětské elektrické auto Baby Mix KING béžové

Nádherné autíčko Baby Mix KING pro Vaše děti. Má silný motor a náhon kola, proto skvěle jezdí. Auto jezdí na nabíjecí akumulátor sešlápnutím pedálu u řidiče vpřed i vzad nebo je auto ovládáno dálkovým ovladačem (vpřed,vzad, doprava,doleva ). Auto má hodně funkcí jako je široká sedačka vč. koženkového měkčeného polstrování, velký podsvícený ručičkový voltmetr ukazující stav nabití baterie, melodie, světla, lze ho připojit na MP3 přehrávač. Startuje se otočením klíče v zapalování, po otočení vydá...

BAYO Elektrické autíčko Bayo GARI red

Elektrické autíčko bayo gari. Auto skvěle jezdí a má 2 motory s náhonem kol. Sedadlo je vybaveno bezpečnostním pásem, dveře auta lze otevřít. Baterie se jednoduše nabíjí nabíječkou. S autíčkem si užijete spoustu legrace a zábavy. Baterie do dálkového ovladače nejsou součástí balení.charakteristika:- určené pro děti 3-8 let, do hmotnosti 30 kg- 2 silné motory- dálkové ovládání pro rodiče (jízda vpřed, vzad, vlevo, vpravo) - dosah cca 10m- dálkové ovládání na aa baterie- pedál u řidiče ovládající...

BAYO Elektrické autíčko Bayo GARI white

Elektrické autíčko Bayo GARI red, Červená

Elektrické autíčko Bayo GARI white, Bílá

BAYO Elektrické autíčko Bayo GARI red

BAYO Elektrické autíčko Bayo GARI white

Elektrické autíčko Lamborghini Aventador

Elektrické autíčko s licencí. 1x motor 1x 6V baterie. Funkční klakson na volantu. Nosnost 25 kg. Možnost ovládání auta na dálkové ovládání. Rychlost 3km/h. Výdrž baterie 1 - 2 hodiny.Pro kluky od 3 let.

TOYZ Elektrické autíčko Toyz Aero - 2 motory...

dětské auto s 2 motory s náhonem kol. Baterie do dálkového ovladače nejsou součástí balení. charakteristika:- určené pro děti 3-8 let, do hmotnosti 25 kg- 2 silné motory- dálkové ovládání pro rodiče (jízda vpřed, vzad, vlevo, vpravo) - dosah 20+/-5 metrů- dálkové ovládání na 2x1,5v aa baterie- pedál u řidiče ovládající jízdu- pohodlné sedadlo s bezpečnostním pásem- tlačítko pro zapnutí vozidla- tlačítko pro změnu rychlosti (pomalu nebo rychle) - tlačítko, které ovládá jízdu vpřed/vzad- indikáto...

dětské auto s 2 motory s náhonem kol. Baterie do dálkového ovladače nejsou součástí balení.charakteristika:- určené pro děti 3-8 let, do hmotnosti 25 kg- 2 silné motory- dálkové ovládání pro rodiče (jízda vpřed, vzad, vlevo, vpravo) - dosah 20+/-5 metrů- dálkové ovládání na 2x1,5v aa baterie- pedál u řidiče ovládající jízdu- pohodlné sedadlo s bezpečnostním pásem- tlačítko pro zapnutí vozidla- tlačítko pro změnu rychlosti (pomalu nebo rychle) - tlačítko, které ovládá jízdu vpřed/vzad- indikátor...

TOYZ Elektrické vozítko Toyz Gismo blue

TOYZ Elektrické vozítko Toyz Gismo red

Hra zábavné bludiště elektrické

Hračka pro děti od 0 letZábavná hra na baterie, musíte projít bludištěm bez kontaktu! Jakmile se dotknete, ozve se zvukové upozornění spolu se světelným efektem. Hra je na 2 ks baterií typu AA (nejsou součástí).

Šokující klíč od auta

Šokující klíč od auta je jednou z řady našich šokujících vychytávek. Na první pohled autentický klíč od auta bude překvapením pro každého nenechavce. Šokující klíč od auta je jednou z řady našich šokujících vychytávek. Na první pohled autentický klíč od auta bude překvapením pro každého nenechavce. Neváhejte nachytat všechny své kamarády. Šokující klíč je doplněn praktickou LED svítilnou, která dělá tuto hračku nejen zábavným, ale i praktickým dárkem. Klíč je velmi podobný pravým AUDI klíčům. ...

Puzzle pro děti TREFL 60 dílků - Auta: Tokio

Dětské puzzle 60 dílků - TREFL - Auta (Cars) Tokio

Puzzle pro děti TREFL 100 dílků - Auta: V Londýně

Dětské puzzle 100 dílků - TREFL 16295 - Auta: V Londýně.

Puzzle pro děti TREFL 160 dílků - Auta (Cars)