Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Bantam nafukovaci

Nalezeno:    8 produktů

MARS SVRATKA Kolečko stavební KS 80, nafukovací

Odolné kolečko s kovovou korbou o objemu 80l. Nafukovací bantam. Konstrukce stříkaná komaxitem, plastové rukojeti. Nosnost 100 kg

MARS SVRATKA Kolečko stavební KS 60, nafukovací

Odolné kolečko s kovovou korbou o objemu 60l. Nafukovací bantam. Konstrukce stříkaná komaxitem, plastové rukojeti. Rozměry korby jsou: šířka 60 cm x délka 80 cm x hloubka 20 cm Nosnost: 100 kg

kolečko stavební 60l, nafukovací, nosnost 100kg

Klasické zahradní / stavební kolečko, které je velmi vhodné na každodenní domácí práce Díky své velkosti lze se stavebním kolečkem velmi snadno manipulovat a používat jej i na menších zahrádkách Kolo nafukovací bantam 60l korba černá tažená Nosnost 100kg

Přídavná zadní kola, (vhodná ke každému modelu Motúčka)

Přídavná kola jsou uchycena na pohyblivých ramenech a spojena stabilizační tyčí stejně, jako u silničních vozidel. Obě kola tedy zatáčejí společně. Zatáčení se děje mírným tlakem na držadla Motúčka či Mokaře v příslušném směru. Přídavná kola nesou celou hmotnost, kterou jinak nese člověk s Motúčkem pracující. Hmotnost, která zatěžuje přední kolo, zůstává stejná jako u Motúčka jednokolového. Tímto způsobem je zaručen dobrý kontakt poháněcího kola s povrchem a současně nulová zátěž na člověka. Ob...

Přídavná zadní kola, (vhodná ke každému modelu Motúčka)

Přídavná kola jsou uchycena na pohyblivých ramenech a spojena stabilizační tyčí stejně, jako u silničních vozidel. Obě kola tedy zatáčejí společně. Zatáčení se děje mírným tlakem na držadla Motúčka či Mokaře v příslušném směru. Přídavná kola nesou celou hmotnost, kterou jinak nese člověk s Motúčkem pracující. Hmotnost, která zatěžuje přední kolo, zůstává stejná jako u Motúčka jednokolového. Tímto způsobem je zaručen dobrý kontakt poháněcího kola s povrchem a současně nulová zátěž na člověka. Ob...

Isolit-Bravo, spol. s r.o. Přídavná zadní kola k motúčku

Přídavná zadní kola k motůčku Přídavná kola jsou uchycena na pohyblivých ramenech a spojena stabilizační tyčí stejně, jako u silničních vozidel. Obě kola tedy zatáčejí společně a mají stejnou geometrii. Zatáčení se děje mírným tlakem na držadla Motúčka či Mokaře v příslušném směru. Přídavná kola nesou celou hmotnost, kterou jinak nese člověk s Motúčkem pracující. Hmotnost, která zatěžuje přední kolo, zůstává stejná jako u Motúčka jednokolového. Tímto způsobem je zaručen dobrý kontakt poháněcího...

Přídavná zadní kola, (vhodná ke každému modelu Motúčka)

Přídavná kola jsou uchycena na pohyblivých ramenech a spojena stabilizační tyčí stejně, jako u silničních vozidel. Obě kola tedy zatáčejí společně. Zatáčení se děje mírným tlakem na držadla Motúčka či Mokaře v příslušném směru. Přídavná kola nesou celou hmotnost, kterou jinak nese člověk s Motúčkem pracující. Hmotnost, která zatěžuje přední kolo, zůstává stejná jako u Motúčka jednokolového. Tímto způsobem je zaručen dobrý kontakt poháněcího kola s povrchem a současně nulová zátěž na člověka. Ob...

Přídavná zadní kola pro Motúčko s brzdou

Přídavná kola jsou uchycena na pohyblivých ramenech a spojena stabilizační tyčí, stejně jako u silničních vozidel. Soukolí má z výroby správně nastavený Ackermannův úhel, takže každé kolo se odvaluje se správným poloměrem zatočení a nedochází k prosmyku. Přídavná kola nesou celou hmotnost, kterou jinak nese člověk s Motúčkem pracující. Hmotnost, která zatěžuje přední kolo, zůstává stejná jako u Motúčka jednokolového. Tímto způsobem je zaručen dobrý kontakt poháněcího kola s povrchem a současně ...



Podobné fráze na Nejrychlejší.cz: