Kde jsem:  Katalog  >  Vyhledávání

Bantam nafukovaci

Nalezeno:    6 produktů

Woody Kolo - odrážedlo bantam

WOODY Odrážedlo s bantamyPopis:Odrážedlo z dřevěného materiálu s bantamy je vynikající propřípravu na první jízdu na kole. Odrážedlo má nafukovací kola,pneumatiky, které nezanechávají čáry, pevnou, ale lehkou dřevěnoukonstrukci. Systém dorazů řídítek.

Přídavná zadní kola

Přídavná kola jsou uchycena na pohyblivých ramenech a spojena stabilizační tyčí stejně, jako u silničních vozidel. Obě kola tedy zatáčejí společně. Zatáčení se děje mírným tlakem na držadla Motúčka či Mokaře v příslušném směru. Přídavná kola nesou celou hmotnost, kterou jinak nese člověk s Motúčkem pracující. Hmotnost, která zatěžuje přední kolo, zůstává stejná jako u Motúčka jednokolového. Tímto způsobem je zaručen dobrý kontakt poháněcího kola s povrchem a současně nulová zátěž na člověka. Ob...

Přídavná zadní kola, (vhodná ke každému modelu Motúčka)

Přídavná kola jsou uchycena na pohyblivých ramenech a spojena stabilizační tyčí stejně, jako u silničních vozidel. Obě kola tedy zatáčejí společně. Zatáčení se děje mírným tlakem na držadla Motúčka či Mokaře v příslušném směru. Přídavná kola nesou celou hmotnost, kterou jinak nese člověk s Motúčkem pracující. Hmotnost, která zatěžuje přední kolo, zůstává stejná jako u Motúčka jednokolového. Tímto způsobem je zaručen dobrý kontakt poháněcího kola s povrchem a současně nulová zátěž na člověka. Ob...

Přídavná zadní kola, (vhodná ke každému modelu Motúčka)

Přídavná kola jsou uchycena na pohyblivých ramenech a spojena stabilizační tyčí stejně, jako u silničních vozidel. Obě kola tedy zatáčejí společně. Zatáčení se děje mírným tlakem na držadla Motúčka či Mokaře v příslušném směru. Přídavná kola nesou celou hmotnost, kterou jinak nese člověk s Motúčkem pracující. Hmotnost, která zatěžuje přední kolo, zůstává stejná jako u Motúčka jednokolového. Tímto způsobem je zaručen dobrý kontakt poháněcího kola s povrchem a současně nulová zátěž na člověka. Ob...

Přídavná zadní kola, (vhodná ke každému modelu Motúčka)

Přídavná kola jsou uchycena na pohyblivých ramenech a spojena stabilizační tyčí stejně, jako u silničních vozidel. Obě kola tedy zatáčejí společně. Zatáčení se děje mírným tlakem na držadla Motúčka či Mokaře v příslušném směru. Přídavná kola nesou celou hmotnost, kterou jinak nese člověk s Motúčkem pracující. Hmotnost, která zatěžuje přední kolo, zůstává stejná jako u Motúčka jednokolového. Tímto způsobem je zaručen dobrý kontakt poháněcího kola s povrchem a současně nulová zátěž na člověka. Ob...