Přinášíme slovník obsahující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu politického a volebního marketingu a politické komunikace Většina zmíněných termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací především pak z amerického a britského prostředí kde jsou tyto oblasti marketingu... Celý popis

Koupit za 161 Kč

Popis

Přinášíme slovník obsahující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu politického a volebního marketingu a politické komunikace Většina zmíněných termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha zemí světa a konkrétních politických situací především pak z amerického a britského prostředí kde jsou tyto oblasti marketingu a komunikace nejrozvinutější a nejrozšířenější Autor sleduje především současnou praxi a nejmodernější trendy v oblasti politického managementu a politické komunikace Knihu lze doporučit zájemcům o politické dění zákulisí tvorby politických rozhodnutí a idejí a zároveň všem kteří se věnují politickým vědám žurnalistice moderním komunikačním a prezentačním technikám ale i sociologii reklamě či sociální a politické psychologii Tento slovník neslouží pouze jako příručka pro vyhledávání pojmů jde zároveň o kompaktní text který lze číst souvisle
Zobrazit více

Parametry

Autor Kubáček Jan
Výrobce Grada