Co se v knize naučíš? Podle nejnovějších statistik využívá sociální sítě asi 48 % naší populace – to je přibližně 4,4 miliard lidí po celém světě. Pokud tedy existuje nějaký nástroj, pomocí kterého se dají velmi efektivně šířit zprávy, novinky nebo kampaně, pak jsou to rozhodně sociální sítě. Toho jsou si autorky, Michelle a Eliška, velmi dobře vědomy, proto přichází se sofistikovaným návodem, který tě zasvětí do algoritmů sociálních sítí, psychologie navštěvujících uživatelů i základů obsahového... Celý popis

Koupit za 395 Kč
  • Nejoblíbenější
  • Nejlevnější
  • Nejdražší
Zobrazit další nabídky

Popis

Co se v knize naučíš?

Podle nejnovějších statistik využívá sociální sítě asi 48 % naší populace – to je přibližně 4,4 miliard lidí po celém světě. Pokud tedy existuje nějaký nástroj, pomocí kterého se dají velmi efektivně šířit zprávy, novinky nebo kampaně, pak jsou to rozhodně sociální sítě. Toho jsou si autorky, Michelle a Eliška, velmi dobře vědomy, proto přichází se sofistikovaným návodem, který tě zasvětí do algoritmů sociálních sítí, psychologie navštěvujících uživatelů i základů obsahového marketingu.

V této knize tak hravě přijdeš na kloub tomu, jak se na sociálních sítí prosadit, jak si získat nové klienty, kolik se vyplatí investovat do reklam, jak vytvářet vysoce kvalitní obsah a mnohem více. Autorky vychází nejen ze svých dlouholetých zkušeností, ale tak z tvrdých dat a statistik, které dodávají knize na přidané hodnotě a zároveň čtenáře obohacují o ty nejcennější informace.

Pro koho je kniha vhodná? 

Knížka Jak na sociální sítě naprosto pohltí jak čtenáře, kteří se sociálními sítěmi teprve začínají, tak ty, kteří už mají se „sockami“ letité zkušenosti a touží po rozvinutí dosavadních skills. Ať už patříš do jakékoliv skupiny, v knize najdeš velké množství praktických tipů, jež zdokonalí tvé know-how raz dva.

Velmi oceňovaný je zejména styl psaní, pomocí kterého jdou autorky bez okolků přímo k jádru věci – to z titulu dělá neuvěřitelně atraktivní studijní materiál, jenž poskytuje nespočet hodnotných znalostí pro širokou veřejnost. Není divu, že je bestseller Jak na sítě považován za nejkomplexnější a nejsrozumitelnější manuál k byznysovému úspěchu na sítích.

Jan Melvil Publishing
Jan Melvil Publishing je české brněnské nakladatelství, které založili v roce 2007 Tomáš Baránek a Vít Šebor. Zaměřuje se na vydávání světových bestsellerů v oblastech pracovního a osobního rozvoje, psychologie, managementu a byznysu, zdraví a fitness, a v roce 2020 přibyla i edice věnující se historii.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2019
Nakladatelství Jan Melvil publishing
Autor Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková
Počet stran 328
Výrobce Jan Melvil publishing
Vazba Pevná vazba bez přebalu
Jazyk české
ISBN 978-80-7555-084-2
Zobrazit více parametrů