Nová vlajková loď v kategorii Racing Street nabízí pozoruhodnou adhezi a extrémně precizní ovladatelnost. V testech již prokázala, že je na dvouminutovém závodním okruhu o dvě sekundy rychlejší než předchůdce (RS10). A je první silniční pneumatikou s osvědčenou konstrukcí Bridgestone V-MS-Belt pro závodní pneumatiky. Pneumatika Battlax Racing Street RS11 je první volbou pro mnoho výrobců prémiových sportovních motocyklů. Tato pneumatika je prvovýbavou modelů Yamaha YZF-R1 a YZF-R1M, Kawasaki H2... Celý popis
Koupit za 3 651 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Bridgestone BATTLAX RS11 FRONT 120/70 ZR17 58W
Doprava:
zdarma
Skladem
Bridgestone Battlax RS11 120/70 R17 58W TL
Doprava:
135 Kč
Bridgestone RS11F TL 120/70 R17 W58
Doprava:
zdarma
Skladem
BRIDGESTONE 120/70 R 17 RS11 58W F TL CBR1K'20 WAR
Doprava:
120 Kč
Bridgestone RS 11 120/70/17 TL,F,J 58W
Doprava:
90 Kč
Popis
Nová vlajková loď v kategorii Racing Street nabízí pozoruhodnou adhezi a extrémně precizní ovladatelnost. V testech již prokázala, že je na dvouminutovém závodním okruhu o dvě sekundy rychlejší než předchůdce (RS10). A je první silniční pneumatikou s osvědčenou konstrukcí Bridgestone V-MS-Belt pro závodní pneumatiky. Pneumatika Battlax Racing Street RS11 je první volbou pro mnoho výrobců prémiových sportovních motocyklů. Tato pneumatika je prvovýbavou modelů Yamaha YZF-R1 a YZF-R1M, Kawasaki H2 a H2 carbon nebo Suzuki GSX-R 1000 a GSX-R 1000 R – a mnoho dalších bude následovat.
Pneumatika má dezén, který je přímo inspirován závodní drážkovanou pneumatikou Bridgestone R11. Dezén, optimalizovaný pro adhezi na suchu, se vyznačuje vynikající charakteristikou změn styčné plochy. Celkovou tuhost a stabilitu zadní pneumatiky optimalizuje specifické uspořádání povrchové a základní vrstvy běhounu. Pneumatiky pro přední i zadní kolo používají technologii třísekční směsi 3LC, která poskytuje nedostižné výkony a bezkonkurenční životnost. Inovativní konstrukce V-MS-Belt (variabilní bezešvý ocelový nárazník) optimalizuje tuhost dezénu zadní pneumatiky. Tím se prodlužuje styčná plocha v ramenní oblasti a výrazně se zvyšuje adheze při průjezdu zatáčkou v náklonu. Drobné uhlíkové částice v nově vyvinuté směsi pro ramenní oblast zadní pneumatiky zvyšují adhezi, aby mohl jezdec projíždět zatáčkami co nejrychleji v největším možném náklonu, a to při zachování pocitu naprosté jistoty.
Pneumatika má dezén, který je přímo inspirován závodní drážkovanou pneumatikou Bridgestone R11. Dezén, optimalizovaný pro adhezi na suchu, se vyznačuje vynikající charakteristikou změn styčné plochy. Celkovou tuhost a stabilitu zadní pneumatiky optimalizuje specifické uspořádání povrchové a základní vrstvy běhounu. Pneumatiky pro přední i zadní kolo používají technologii třísekční směsi 3LC, která poskytuje nedostižné výkony a bezkonkurenční životnost. Inovativní konstrukce V-MS-Belt (variabilní bezešvý ocelový nárazník) optimalizuje tuhost dezénu zadní pneumatiky. Tím se prodlužuje styčná plocha v ramenní oblasti a výrazně se zvyšuje adheze při průjezdu zatáčkou v náklonu. Drobné uhlíkové částice v nově vyvinuté směsi pro ramenní oblast zadní pneumatiky zvyšují adhezi, aby mohl jezdec projíždět zatáčkami co nejrychleji v největším možném náklonu, a to při zachování pocitu naprosté jistoty.
Parametry
Výrobce | Bridgestone |
Šířka | 120 mm |
Vnitřní průměr | 17 |
Index rychlosti | W (=270km/h) |
Profil | 70 |
Index nosnosti | 58 |
Hlučnost | 0 dB |
Směs | bezdušová (TL) |
Kategorie pneu | závodní |
Období | letní |