Bridgestone E-max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí. Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager... Celý popis
Koupit za 3 518 Kč- Nejoblíbenější
- Nejlevnější
- Nejdražší
Letní pneu Bridgestone EXEDRA MAX 160/80 15 74S
Doprava:
zdarma
Skladem
Bridgestone 160/80-15 E-MAX R 74S TT
Doprava:
85 Kč
Skladem
Bridgestone Exedra Max Rear 160/80 R15 S74 DOT:3421-3521JP
Doprava:
zdarma
Skladem
Bridgestone 160/80-15 E-Max R 74S TT
Doprava:
125 Kč
Skladem
Pneumatiky BRIDGESTONE EXEDRA MAX REAR 160/80-15 74S TL 6119
Doprava:
zdarma
Skladem
Popis
Bridgestone E-max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí.
Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
Optimalizací tvaru profilu pneu bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu.
Přední pneu
• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění.
• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.
• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.
Zadní pneu
• Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost
• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost
Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
Optimalizací tvaru profilu pneu bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu.
Přední pneu
• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění.
• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.
• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.
Zadní pneu
• Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost
• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost
Parametry
Výrobce | Bridgestone |
Šířka | 160 mm |
Vnitřní průměr | 15 |
Index rychlosti | S (=180 km/h) |
Profil | 80 |
Index nosnosti | 74 |
Hlučnost | 0 dB |
Směs | bezdušová (TL) |
Kategorie pneu | custom |
Období | celoroční |