V jazyku psané české publicistiky došlo v posledních dvaceti letech k významnému vývoji; který je reakcí na politické; ekonomické a společenské změny. Především v textech analytické publicistiky se uplatňuje mnoho jazykových inovací; jejichž úkolem je podporovat persvazivní funkci publicistických textů; zaujmout čtenáře a zvýšit prodej novin. Jazykový materiál byl excerpován v letech 199 – 29 z českých deníků Mladá fronta DNES; Právo; Lidové noviny; Hospodářské noviny; z dnes již zaniklého Svobodného... Celý popis

Koupit za 119 Kč

Popis

V jazyku psané české publicistiky došlo v posledních dvaceti letech k významnému vývoji; který je reakcí na politické; ekonomické a společenské změny. Především v textech analytické publicistiky se uplatňuje mnoho jazykových inovací; jejichž úkolem je podporovat persvazivní funkci publicistických textů; zaujmout čtenáře a zvýšit prodej novin.

Jazykový materiál byl excerpován v letech 199 – 29 z českých deníků Mladá fronta DNES; Právo; Lidové noviny; Hospodářské noviny; z dnes již zaniklého Svobodného slova a také z Blesku a Aha. Cílem této monografie bylo nejen shromážděný materiál utřídit; nýbrž i naznačit možnosti zpracování souboru jazykových inovací sledovaných v průběhu delšího období.
Zobrazit více

Parametry

Žánr beletrie
Rok vydání 2008
Nakladatelství Synergie Publishing
Autor Richard Bach
Počet stran 40
Výrobce Synergie Publishing
Vazba Brožovaná s přebalem matná
Jazyk české
Váha 190 gramů
ISBN 80-86099-22-9
Zobrazit více parametrů